מוצרים מתוייגים עם 'רמקולים שקועים'

Filters
בעמוד
רמקול שקוע עגול KLIPSCH CS-16-CSM מחיר ליחידה !!! לצד אותם עקרונות עיצוב כמו בסדרות הפרימיום של Klipsch ועם הצליל המקורי של Klipsch נוצרה הסדרה החדשה של Klipsch Custom במחיר אטרקטיבי לכל כיס. רמקול הקיר CS-16CSM בעל שילוב אלמנטים של וופר מפולימר 6.5 אינץ’ לצד זוג טוויטרים מפולימר 1 אינץ’. בעזרת פטנט ™SkyHook בשילוב טכנולוגיית Swarm, תהליך ההתקנה פשוט וללא כלי עבודה אשר מקצר את זמן ההתקנה ב-75% מהזמן. אז למה אתם מחכים?
התקשר לקבלת מחיר
רמקול שקוע מלבני SPEAKERCRAFT PROFILE AIM LCR3 THREE
התקשר לקבלת מחיר
רמקול שקוע מלבני SPEAKERCRAFT PROFILE AIM CINEMA ONE האגדה ממשיכה עם מערכת עטורת הפרסים הזמינה בעיצוב פרופיל מושלם ללא מסגרת אשר מספקת את ביצועי האודיו הידועים ברמתם הגבוהה של סדרת AIM. סדרות רמקולים שקועים בתקרה AIM הן הסדרות הראשונות להציג את מודול וופר/טוויטר ניתנים לכיוונון המאפשרים לכוון את הצליל בדיוק לאן שאתם רוצים. נגמרו הימים שהמוסיקה שלכם מוכתבת לפי העיצוב של החדר. רק להרכיב את הרמקולים איפה שנוח לכם ולכוון את הצליל לאן שאתם רק רוצים. כיסויי גריל זמינים בדגמי AIM5,AIM7 ו-AIM8.
התקשר לקבלת מחיר
רמקול שקוע קלייפש מלבני KLIPSCH DS-250W-LCR וג וופרים 5.25 אינץ’ מפוליפרופילן וטוויטר כיפה ממשי 1 אינץ’ בצורת שופר עגול של Tractrix® הם השילוב המנצח שהופך את רמקול הקיר PRO-250W LCR לרמקול המצויין שהוא ומספק ביצועים אקסוטיים, דינמיים ומרשימים. בעזרת פטנט SkyHook™, תהליך ההתקנה הוא פשוט ונטול כלי עבודה אשר מקצר את זמן ההתקנה ב-75% מהזמן. אז למה אתם מחכים?
1,390 ₪
רמקול LCR שקוע קיר B&W דגם CWM CINEMA 7
3,490 ₪ 4,990 ₪
המחיר לזוג רמקולים שקועים קליפש Klipsch R-3650-W II אחריות מקורית טר אלקטרו סטריאו ל5 שנים !!!
2,300 ₪ 3,190 ₪