רמקולים אלחוטיים

Filters
בעמוד
רמקול עם עיצוב מעוגל שנותן תוספת שיקית לכל חדר. חזית הבד מעניקה תוספת מושלמת למגמות עיצוב הפנים המודרניות. שני גוונים של אפור, לבחירתכם, מאפשרים התאמת צבעים מושלמת לבית שלך.
799 ₪
Google Assistant ותמיכה במולטירום רום דרך AirPlay 2 ו-Google Cast. עיצוב ייחודי משולב בד ושני גוונים של אפור לבחירה להתאמת צבעים מושלמת לביתך
999 ₪
רמקול סטריאו Multi-Room קטן וקל למיקום. עם צלילים דינאמיים ובאסים עמוקים בשפע, ה-Addon C5 נותן ביצועים הרבה יותר גדולים מגודלו. סאונד Hi-Fi עם גוף מלא, נעים לשימוש יומיומי ומפתיע בעוצמתו כאשר מגבירים את הווליום.
999 ₪
ה-C5A Addon הוא רמקול חכם, קטן וקל למיקום. עם שליטה באמצעות העוזרת האישית של אמזון, אלקסה. עם צלילים דינאמיים ובאסים עמוקים בשפע, ה-Addon C5A נותן ביצועים הרבה יותר גדולים מגודלו.
1,199 ₪
ה-10C Addon הוא אלוף האולם במשקל כבד בתחום ה- Hi-Fi! למרות שהוא קומפקטי וקל למיקום, הוא מסוגל לתת נוק-אאוט רציני. ה-10C עוצב מתוך מחשבה על דבר אחד בלבד: להעניק לך הנאה טהורה ובידור. חווייה מלאה ועשירה, עם באסים עוצמתיים ועמוקים שיעירו כל מסיבה.
1,399 ₪
את המוסיקה צריך להרגיש, לא רק לשמוע. המהנדסים של החברה שיפרו את העיצוב האקוסטי כדי להעניק דינמיקה מדהימה, באסים עמוקים ושפע של לחץ אקוסטי. ההפעלה קלה במיוחד, ומה שנשאר זה רק ליהנות מסאונד משודרג. שנתיים אחריות יבואן רשמי
1,990 ₪