English

רמקולים מדף JBL L100 Classic mk2

רמקולים מדף JBL L100 Classic גרסה מודרנית של הרמקולים הנמכרים ביותר של החברה. עיצוב רטרו שמזכיר רמקולים מתקופות נוסטלגיות. רכיבי שמע שמטפלים בצליל ברמה הגבוהה ביותר.
20,900 ₪
Vendor: audioclub
Free shipping
Delivery date 5 ימי עסקים
+ -
מקבלים תשלום ב:


אשראי עד 12 תשלומים ללא ריבית.
יעוץ והכוונה מקצועית שירות והדרכה גם לאחר הקניה.
ליעוץ והזמנה טלפונית 03-5166919
 
משלוחים וזמני אספקה:

ניתן לאיסוף ממחסן ראשי ,הירקון 76 תל אביב- עד 3 ימי עסקים.
 
משלוח אקספרס עד הבית  לכל הארץ.
 
 

 

מוצרים מיבואן רשמי עם אחריות מלאה ומענה טלפוני, משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ .

רכיב וופר – 12 אינצ’ (30 ס”מ)
רכיב מידריינג’ – 5.25 אינצ’ (12.5 ס”מ)
רכיב טוויטר – 1 אינצ’ (2.5 ס”מ)
עכבה – 4 אוהם
טווח תדרים – 40 עד 40,000 הרץ
מימדים (גובה, רוחב, עומק; בס”מ) – 63.6 , 39 , 37.1

JBL – מותג אמריקאי, נוסד בשנת 1927 על ידי ג’יימס בולו לנסינג וקן דקר.

במקור, JBL (בזמנו Lansing Manufacturing) היתה יצרנית רכיבי שמע עבור תאגידים גדולים כדוגמת חברת ההפקות הקולנועיות MGM.

רכיבי השמע שפותחו על ידי JBL היוו פיתוחים פורצי דרך ופטנטים שמורים שזכו להכרה חיובית בקהילה האודיופילית.
התשבוחות הגיעו לשיא ראשון כאשר החברה זכתה בשורה של פרסים מהאקדמיה האמריקאית.

בשנת 1939 קן דקר הלך לעולמו בעקבות תאונת מטוס, מה שהוביל את החברה לתסבוכות כלכליות ובסופו של דבר נרכשה על ידי התאגיד Altec. כשחוזה ההעסקה של ג’יימס הגיע לסופו בשנת 1946 הוא החליט לא להמשיך בחברה ולהקים חברה חדשה – James BLansing Sound. השם במהרה קוצר ל-JBL Sound.

שנות ה-40 היו מכריעות עבור החברה ובשנת 1946 החברה החלה לתכנן ולייצר מספר סדרות רמקולים ורכיבי שמע. חלקם נשארו בקטלוג החברה עד לשנות ה-70, כדוגמת הרמקולים D-130.
לצד ההצלחה הגדולה, החברה התקשתה כלכלית וזה בא לידי ביטוי בקושי בשליחת המוצרים ובתשלום חשבוניות. בעיות אלה לצד בעיות אישיות ככל הנראה גרמו לג’יימס לשים קץ לחייו בספטמבר 1949.

מאז ועד היום JBL עברה עליות ומורדות רבות, כולל “גלגול” שלה לידי מספר בעלים/בעלי שליטה וזכייה במגוון פרסים, אך האירוע הבולט מביניהם קרה בשנת 1969 כאשר נרכשה החברה על ידי Harman International (שמה היה Jervis Corporation בזמנו); מחזיקת השליטה בחברה עד היום.

משנות ה-70 ועד היום החברה מציגה גדילה מתמדת וכיום אף נחשבת לאחת מחברות הסאונד הגדולות והמוצלחות בעולם.

כיום JBL מייצרת ומפיצה מוצרים עבור כמעט כל תחומי האודיו-וידאו ונחשבת למובילה בכולם.
כל המוצרים של החברה בעלי פיתוחים יחודיים שכל מטרתם היא לספק למאזין את חווית ההאזנה הטובה ביותר עבור הכסף שלו, בכל הרמות; מהמאזין החובב ועד האודיופיל הקפדני.

רכיב וופר – 12 אינצ’ (30 ס”מ)
רכיב מידריינג’ – 5.25 אינצ’ (12.5 ס”מ)
רכיב טוויטר – 1 אינצ’ (2.5 ס”מ)
עכבה – 4 אוהם
טווח תדרים – 40 עד 40,000 הרץ
מימדים (גובה, רוחב, עומק; בס”מ) – 63.6 , 39 , 37.1

JBL – מותג אמריקאי, נוסד בשנת 1927 על ידי ג’יימס בולו לנסינג וקן דקר.

במקור, JBL (בזמנו Lansing Manufacturing) היתה יצרנית רכיבי שמע עבור תאגידים גדולים כדוגמת חברת ההפקות הקולנועיות MGM.

רכיבי השמע שפותחו על ידי JBL היוו פיתוחים פורצי דרך ופטנטים שמורים שזכו להכרה חיובית בקהילה האודיופילית.
התשבוחות הגיעו לשיא ראשון כאשר החברה זכתה בשורה של פרסים מהאקדמיה האמריקאית.

בשנת 1939 קן דקר הלך לעולמו בעקבות תאונת מטוס, מה שהוביל את החברה לתסבוכות כלכליות ובסופו של דבר נרכשה על ידי התאגיד Altec. כשחוזה ההעסקה של ג’יימס הגיע לסופו בשנת 1946 הוא החליט לא להמשיך בחברה ולהקים חברה חדשה – James BLansing Sound. השם במהרה קוצר ל-JBL Sound.

שנות ה-40 היו מכריעות עבור החברה ובשנת 1946 החברה החלה לתכנן ולייצר מספר סדרות רמקולים ורכיבי שמע. חלקם נשארו בקטלוג החברה עד לשנות ה-70, כדוגמת הרמקולים D-130.
לצד ההצלחה הגדולה, החברה התקשתה כלכלית וזה בא לידי ביטוי בקושי בשליחת המוצרים ובתשלום חשבוניות. בעיות אלה לצד בעיות אישיות ככל הנראה גרמו לג’יימס לשים קץ לחייו בספטמבר 1949.

מאז ועד היום JBL עברה עליות ומורדות רבות, כולל “גלגול” שלה לידי מספר בעלים/בעלי שליטה וזכייה במגוון פרסים, אך האירוע הבולט מביניהם קרה בשנת 1969 כאשר נרכשה החברה על ידי Harman International (שמה היה Jervis Corporation בזמנו); מחזיקת השליטה בחברה עד היום.

משנות ה-70 ועד היום החברה מציגה גדילה מתמדת וכיום אף נחשבת לאחת מחברות הסאונד הגדולות והמוצלחות בעולם.

כיום JBL מייצרת ומפיצה מוצרים עבור כמעט כל תחומי האודיו-וידאו ונחשבת למובילה בכולם.
כל המוצרים של החברה בעלי פיתוחים יחודיים שכל מטרתם היא לספק למאזין את חווית ההאזנה הטובה ביותר עבור הכסף שלו, בכל הרמות; מהמאזין החובב ועד האודיופיל הקפדני.