Products tagged with 'סאב וופר rel'

Filters
per page
212/SX מתבסס על החוזקות של ה-212/SE האגדי. נהגי סגסוגת משודרגים עם להבי סיבי פחמן חזקים יותר, רדיאטור פסיבי שטוח חדש משתרע אפילו עמוק יותר וה-PerfectFilter™ שלנו מספק בס נמוך מוחץ עם מהירות ואוויר גדולים יותר, ולוקח את 212/SX הרבה מעבר לקודמו המהולל.
25,400 ₪
Carbon Special הוא דגם חדש לזמינות מוגבלת המשלב את ההנדסה העדכנית ביותר שלנו עם רכיבים חדשניים מקו ההתייחסות שלנו, כולם מאוכסנים בשלדה בגודל בינוני. הוא כולל דרייבר סיבי פחמן בגודל 12 אינץ' מהדור השלישי שלנו עם דרייבר פסיבי חדש ומותאם אישית CSP המספק מהלך ארוך יותר ב-50%, מופעל על ידי מגבר ה-1,000 וואט שלנו, המונחה בעצמו על ידי CS PerfectFilter™ שלנו. ארון חדש לגמרי עם נגיעות מתכת וסיבי פחמן מלוטשים במיוחד מופיע רק בדגם זה.
21,300 ₪
HT/1510 מאפס את הציפיות לנושא התקן של REL, עם מראה חדש בטוח וסקסי המשתלב בצורה מושלמת במשפחת REL המסורתית, תוך מתן כוח מוגבר משמעותית ומשופר, ובכן, כמעט הכל. Predator II מספק ביצועים משודרגים בכל קטגוריית ביצועים: מגבר של 1,000 וואט עם כניסות PerfectFilter™, דרייבר חדש בגודל 15 אינץ' CarbonGlas™ שמטפל בהרבה יותר כוח, וסגנון בטוח ואלגנטי שלא נראה בעבר בעיצובי קולנוע ביתי. זה מעודד שימוש במערכות ריבוי REL, המאפשר מיזוג עם Serie T/x ו- Serie S.
10,490 ₪