Products tagged with 'מגבר כוח סטריאו'

Filters
per page
ה-Artera Play+ הוא התוספת האחרונה למגוון Artera. ה-Artera Play+ משלב את ממשק המשתמש האלגנטי עם טכנולוגיית האודיו העדכנית ביותר בחדות גבוהה. נגן התקליטורים וה-DAC הם ההתאמה המושלמת לכונן העוצמה הגבוהה של Artera Stereo, בזמן שאתה נהנה מהמוזיקה שלך עם השמעה ברזולוציה גבוהה במיוחד של עד 32bit/384kHz בנוסף לקבצי DSD64/128/256 דרך כניסת ה-USB.
7,150 ₪
זהו שכפול נאמן של המקור - ה-Quad II Classic החדש מציע לאודיופילים את ההזדמנות לשחזר את הרוח והאווירה שהופקו על ידי אחד המגברים המפורסמים ביותר בתולדות האודיו. המעגל של פיטר, בעיקר העיצוב של שנאי הפלט, הפך למעמד אגדי - מנותח על ידי המוחות הטובים ביותר בתעשייה. ה-Quad II הקלאסי שוחזר בצורה מדויקת עם שסתומי פלט ושסתומי כניסה המקבילים לאלה ששימשו במקור. שסתומי המוצא מפיקים כ-15W לכל ערוץ הפועלים ב-Class A, המאפשרים צליל מתוק ומעודן להפליא עם רמקולים עכשוויים בהתאמה מתאימה.
Call for pricing
עוצב על ידי Tim DeParavicini, ה-Quad II-Eighty מקבל השראה מהמגבר המקורי של Quad II. זהו מגבר כוח מונו של 80 וואט העוקב אחר המסורת והפילוסופיות של פיטר ווקר. קטע הפלט מורכב מ-4 שסתומי KT88 הפועלים כשני זוגות בדחיפה-משיכה עם טופולוגיית ה-Quad ההיכר של טעינת קתודה חלקית בשנאי המוצא.
Call for pricing
מגבר הכוח Quad II-forty הוא הרבה יותר ממחווה לאחד העיצובים המפורסמים ביותר באודיו - אבל מעודן ועוצמתי במובן המודרני של המונחים. למרות שטופולוגיית המעגל השתנתה מעט מהמקור, תוכננו רכיבים טובים משמעותית ועיצוב שנאי חדש לגמרי. תוך כדי איזון עדין, מושג צליל מהיר, חד ומפורט, תוך הפקת זרם פלט המתאים לרמקולים מודרניים, כולל ESL משלנו. שסתומי פלט KT-88 פועלים בתצורת דחיפה, בעוד בחירה של ברזים של 4 אוהם או 8 אוהם מאפשרת מבחר רחב של תצורות רמקולים.
Call for pricing
ה-Artera Solus – מערכת Hi-Fi מרובת משימות ארוזה בקופסה אחת אלגנטית ומתוחכמת, המשלבת העברת תקליטורים, DAC, מגבר קדם ומגבר הספק במארז קומפקטי אחד, עם אפשרויות קישוריות נרחבות כולל קישוריות בלוטות'.
8,190 ₪