טופ אודיו

Filters
per page
Tzero MKIII הוא REL אמיתי, רק קטן יותר. הוא מעשיר אפילו מערכות צנועות בעוצמה ובבס טבעי על ידי הבאת חבילת הקישוריות האיכותית והמלאה של REL יחד עם קונוס אלומיניום חדש לגמרי המספק קשיחות הרבה יותר לנהג עבור אגרוף ומגבר עוצמתי ואמין Class D, הכל במחיר אטרקטיבי. נקודת מחיר וגודל. אידיאלי עבור דירות, דירות, לימודים, בכל מקום מוגבל.
2,890 ₪
אף דגם בהיסטוריה הארוכה של REL לא מכר יותר יחידות ולא יצר יותר חיבה מה-T/5 שלנו. כאן שדמיינו מחדש בגורם צורה מודרני, אלגנטי וחדש, המשימה של T/5x נשארת זהה: ליצור בס יוצא דופן הרבה מעבר לגודלו הצנוע, לעשות זאת באופן המשלים את כל סגנון הפנים, ולבטל כל הסחת דעת חזותית. המשימה הושלמה.
3,990 ₪
T/7x הוא התשובה המושלמת לעולם האמיתי. זה מספיק קומפקטי (ויפה מספיק) כדי לסיים ויכוחים לפני שהם מתחילים; בעוד שהם חזקים מספיק כדי לענות בקלות על רוב הצרכים ומאוזנים מספיק כדי להשתלב יפה עם רבים מהרמקולים האיכותיים בחוץ ועדיין גמישים מספיק כדי לעבוד ביישומים מיוחדים.
5,990 ₪
Serie T/x נתפס באופן מיידי כפריך יותר, רענן יותר, שדרוג מלא. המטרות שלנו לא היו רק לשפר את קודמו המהולל, אלא לספק כמה שיותר מהסרייה S האחרונה שלנו בתקציב. ביצועי מערכת צליל מהירים ושקופים יותר מחכים לכם עם רמות פלט גבוהות יותר והשפעה גדולה אף יותר.
7,990 ₪
S/510 לוקח את תפיסת השלדה הקומפקטית-בינונית של REL לרמות ביצועים דמויות התייחסות ועושה זאת בסגנון, בעוצמה ובמהירות מדהימה. זה מספק רמות מדהימות של כל הביצועים. S/510 מאפשר לאלו שיש להם פחות מקום, או בעת שילוב עם רמקולים ברמה גבוהה מעט פחות חזקים, לקבל שותף ריקוד מושלם כאשר ה-S/812 פשוט יותר מדי מהדבר הגדול.
12,900 ₪
S/812 לוקח את תפיסת השלדה הבינונית של REL לרמות ביצועים דמויות התייחסות ועושה זאת בסגנון, יופי ועוצמה הרסנית. הוא מספק רמות מדהימות של ביצועים עגולים הן למוזיקה והן לצליל סרטים, נותן ללקוחות טעימה ממה שמציעים דגמי הייחוס שלנו, ועושה זאת בשבריר מהעלות.
15,900 ₪