סאב וופר

סאב וופר  מבחר הסאב וופרים הגדול ביותר בארץ מכל החברות המובילות-פרואק,פולק אודיו,פוקאל,סונוס פבר,קלייפש,פרדיים,אילק,דאלי,טנוי,ועד מבחר ענק של חברות

Filters
בעמוד
סאב וופר אקטיבי טנוי TS2.8 Tannoy
1,990 ₪ 2,190 ₪
סאב וופר אקטיבי לרמקולים רוגרס Rogers AB3A active subwoofer סאב אולפני מדהים בסאונד
18,000 ₪
כשפשוט אין לא מקום ולא צורך בכל התפוקה של דגם HT גדול יותר. HT/1003 מיישם את אותה גישה כמו בן זוגו היציב המרשים ומקטין אותו רק במעט. דרייבר בעל עוצמה גבוהה בגודל 10 אינץ' עם זריקה ארוכה ו-300W אומר שיש לו הרבה כוח לפי דרישה. יחידה זו מיועדת בעיקר ליישומי קולנוע ביתי בעלי עוצמה גבוהה, הגדרות משחק סוחפות, ומשתלבת היטב עם רמקולים פעילים. עיצוב מוקטן, ביצועים מוגדלים.
3,800 ₪
סאבוופר קולנוע ביתי HT/1205 מספק עיצוב חדש לגמרי של מגבר כוח Class D של 500W, יחד עם דרייבר נסיעה באורך 12 אינץ' (300 מ"מ) כדי לספק תפוקה גבוהה במיוחד בעיצוב אטרקטיבי. HT היא מעצמה ליישומי קולנוע ביתי ייעודיים בעלי עוצמה גבוהה, שגם תשנה את חווית המשחק וישתתף פעולה יפה עם רמקולים אלחוטיים פעילים.
4,990 ₪
ה-HT/1508 Predator הוחלף ב-HT/1510 Predator. Serie HT/1508 Predator™ הוא נושא התקן עבור מגוון הקולנוע הביתי הצומח במהירות של REL של תת-מטות HT שנועדו להדגיש תפוקה גבוהה במיוחד. כולל דרייבר CarbonGlas™ 15 אינץ' (380 מ"מ) עם מהלך מלא של 3 אינץ' (150 מ"מ) מקדימה ואחורה, מונע על ידי מגבר חזק של 800 וואט. עוצמתי, על אף שנשאר קומפקטי יחסית, Predator הוא מחליף משחק בתחום התיאטרון בקנה מידה גדול.
9,500 ₪
Tzero MKIII הוא REL אמיתי, רק קטן יותר. הוא מעשיר אפילו מערכות צנועות בעוצמה ובבס טבעי על ידי הבאת חבילת הקישוריות האיכותית והמלאה של REL יחד עם קונוס אלומיניום חדש לגמרי המספק קשיחות הרבה יותר לנהג עבור אגרוף ומגבר עוצמתי ואמין Class D, הכל במחיר אטרקטיבי. נקודת מחיר וגודל. אידיאלי עבור דירות, דירות, לימודים, בכל מקום מוגבל.
2,890 ₪
אף דגם בהיסטוריה הארוכה של REL לא מכר יותר יחידות ולא יצר יותר חיבה מה-T/5 שלנו. כאן שדמיינו מחדש בגורם צורה מודרני, אלגנטי וחדש, המשימה של T/5x נשארת זהה: ליצור בס יוצא דופן הרבה מעבר לגודלו הצנוע, לעשות זאת באופן המשלים את כל סגנון הפנים, ולבטל כל הסחת דעת חזותית. המשימה הושלמה.
3,990 ₪
T/7x הוא התשובה המושלמת לעולם האמיתי. זה מספיק קומפקטי (ויפה מספיק) כדי לסיים ויכוחים לפני שהם מתחילים; בעוד שהם חזקים מספיק כדי לענות בקלות על רוב הצרכים ומאוזנים מספיק כדי להשתלב יפה עם רבים מהרמקולים האיכותיים בחוץ ועדיין גמישים מספיק כדי לעבוד ביישומים מיוחדים.
5,990 ₪
Serie T/x נתפס באופן מיידי כפריך יותר, רענן יותר, שדרוג מלא. המטרות שלנו לא היו רק לשפר את קודמו המהולל, אלא לספק כמה שיותר מהסרייה S האחרונה שלנו בתקציב. ביצועי מערכת צליל מהירים ושקופים יותר מחכים לכם עם רמות פלט גבוהות יותר והשפעה גדולה אף יותר.
7,290 ₪
S/510 לוקח את תפיסת השלדה הקומפקטית-בינונית של REL לרמות ביצועים דמויות התייחסות ועושה זאת בסגנון, בעוצמה ובמהירות מדהימה. זה מספק רמות מדהימות של כל הביצועים. S/510 מאפשר לאלו שיש להם פחות מקום, או בעת שילוב עם רמקולים ברמה גבוהה מעט פחות חזקים, לקבל שותף ריקוד מושלם כאשר ה-S/812 פשוט יותר מדי מהדבר הגדול.
12,900 ₪
S/812 לוקח את תפיסת השלדה הבינונית של REL לרמות ביצועים דמויות התייחסות ועושה זאת בסגנון, יופי ועוצמה הרסנית. הוא מספק רמות מדהימות של ביצועים עגולים הן למוזיקה והן לצליל סרטים, נותן ללקוחות טעימה ממה שמציעים דגמי הייחוס שלנו, ועושה זאת בשבריר מהעלות.
15,900 ₪
212/SX מתבסס על החוזקות של ה-212/SE האגדי. נהגי סגסוגת משודרגים עם להבי סיבי פחמן חזקים יותר, רדיאטור פסיבי שטוח חדש משתרע אפילו עמוק יותר וה-PerfectFilter™ שלנו מספק בס נמוך מוחץ עם מהירות ואוויר גדולים יותר, ולוקח את 212/SX הרבה מעבר לקודמו המהולל.
25,400 ₪
Carbon Special הוא דגם חדש לזמינות מוגבלת המשלב את ההנדסה העדכנית ביותר שלנו עם רכיבים חדשניים מקו ההתייחסות שלנו, כולם מאוכסנים בשלדה בגודל בינוני. הוא כולל דרייבר סיבי פחמן בגודל 12 אינץ' מהדור השלישי שלנו עם דרייבר פסיבי חדש ומותאם אישית CSP המספק מהלך ארוך יותר ב-50%, מופעל על ידי מגבר ה-1,000 וואט שלנו, המונחה בעצמו על ידי CS PerfectFilter™ שלנו. ארון חדש לגמרי עם נגיעות מתכת וסיבי פחמן מלוטשים במיוחד מופיע רק בדגם זה.
21,300 ₪
No.31 הוא לא פחות מדגם ייחוס טהור, מפוסל מהצלעות של ה- No.32 המדהים, אך באמצעות דרייבר חדש שפותח בגודל 12 אינץ' (350 מ"מ) כולו סיבי פחמן. כל היבט של No.31 שודרג ושוכלל באופן מקיף מקודמו. No.31 מספק את מסנן ה-Reference הקלאסי המשמש ב- No.32, אותם מסננים פרמטריים כפולים, דרייבר שמתמודד עם הכוח פי שלושה כדי לספק חוויה מרגשת באמת.
31,400 ₪
מספר 32 נהנה מהמיקום הנדיר של העלאת טווח ההתייחסות שלנו למסלול גבוה עוד יותר. No.32 שומר על היופי המעולה של ארונות ההתייחסות הקימורים שלנו, דרייבר סיבי פחמן אמיתי מעודכן בגודל 15 אינץ' (380 מ"מ) שמתהדר ב-4 אינץ' (100 מ"מ) של מהלך כולל והמגבר האמין במיוחד שלנו בעוצמה של 1,000 וואט המצויד בקבלי סרט דק, רווח גבוה יותר והגבלת מעולה. התוצאה נטו היא דגם דגל שהמתח את קצה האומנות עוד יותר עם דינמיקה מעולה, צבע גוונים עשיר יותר ואופי חופשי יותר אקספרסיבי יותר שפותח את טווחי הביניים והגבוהים בצורה חסרת תקדים.
42,000 ₪
HT/1510 מאפס את הציפיות לנושא התקן של REL, עם מראה חדש בטוח וסקסי המשתלב בצורה מושלמת במשפחת REL המסורתית, תוך מתן כוח מוגבר משמעותית ומשופר, ובכן, כמעט הכל. Predator II מספק ביצועים משודרגים בכל קטגוריית ביצועים: מגבר של 1,000 וואט עם כניסות PerfectFilter™, דרייבר חדש בגודל 15 אינץ' CarbonGlas™ שמטפל בהרבה יותר כוח, וסגנון בטוח ואלגנטי שלא נראה בעבר בעיצובי קולנוע ביתי. זה מעודד שימוש במערכות ריבוי REL, המאפשר מיזוג עם Serie T/x ו- Serie S.
10,490 ₪